Het product is in je winkelmandje geplaatst

 Hairextensions voor de laagste prijs     Koop op afbetaling     Snelle bezorging     Gratis verzending van alle bestellingen voor meer dan € 100     30 dagen tevredenheidsgarantie     Gratis retourneren

Algemene Voorwaarden

De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst die je met Delightful AB (Delightful Hair) sluit. Wanneer je een bestelling plaatst, ga je akkoord met deze voorwaarden. De voorwaarden zijn alleen van toepassing als je consument bent en bestellingen plaatst via de webshop www.delightfulhair.nl. Bestellingen geplaatst door personen jonger dan 18 jaar worden getoetst aan de regels die gelden voor contante aankopen en moeten voor de bestelling goedkeuring ontvangen hebben van hun voogd. 

Uitverkochte producten en afbeeldings- en typfouten op de website van Delightful AB zijn voorbehouden, zoals fouten in productomschrijvingen of technische specificaties, onjuiste prijzen en prijsaanpassingen (zoals gewijzigde prijzen van leveranciers of valutaschommelingen) of onjuiste voorraadinformatie. Delightful AB heeft het recht om dergelijke eventuele fouten te corrigeren en om informatie op elk moment te wijzigen of bij te werken. Als een onjuiste prijs is aangegeven voor een product dat je besteld hebt, zullen we je hiervan vanzelfsprekend op de hoogte stellen en zullen we wachten op je goedkeuring van de gecorrigeerde prijs voordat de bestelling wordt voortgezet. Alle beeldinformatie in de webshop dient uitsluitend beschouwd te worden als illustraties. Van dergelijke illustraties kan niet worden gegarandeerd dat ze het aantal producten weergeven dat je ontvangt of dat ze het exacte uiterlijk en de exacte functies en oorsprong van het product weergeven.

Alle inhoud van de webshop is in het bezit van Delightful AB of haar licentiegevers. De informatie wordt beschermd door onder andere wetgeving over intellectueel eigendom en marktwetgeving. Dit betekent dat merken, handelsnamen, productnamen, foto's en grafische beelden, design, lay-out en informatie over producten, diensten en andere inhoud niet mogen worden gekopieerd of gebruikt zonder schriftelijke toestemming van Delightful AB.

Neem contact op met onze klantenservice als je ontevreden bent met producten die je in onze webshop hebt besteld. Als je nog steeds niet tevreden bent, dan kun je contact opnemen met The National Board for Consumer Disputes http://www.arn.se/ of met het platform voor online geschillenbeslechting van de Europese Commissie http://ec.europa.eu/odr. We zijn voornemens mee te werken aan de regeling inzake geschillenbeslechting.

Delightful AB is niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door omstandigheden die buiten de redelijke controle van Delightful AB vallen. Voorbeelden van deze omstandigheden zijn algemene arbeidsconflicten, oorlog, brand, blikseminslag, terroristische aanslagen, gewijzigde bepalingen van de overheid, technische problemen, het falen van elektrische aansluitingen of telecom-/data-aansluitingen, problemen bij de leverancier, het transport of de productie, wisselkoersschommelingen of natuurrampen. Deze omstandigheden zijn grond voor vrijwaring van schadevergoedingen en andere consequenties. Indien dergelijke omstandigheden zich voordoen brengt Delightful AB je op de hoogte van de ontstane situatie. Indien de omstandigheden langer dan twee maanden aanhouden, hebben zowel jij als Delightful AB het recht om de aankoop met onmiddellijke ingang ongedaan te maken.

Delightful AB behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden op elk moment te wijzigen. Alle wijzigingen in deze voorwaarden zullen worden gepubliceerd in de webshop. Wijzigingen gelden vanaf het moment dat je instemt met de voorwaarden bij het plaatsen van een nieuwe bestelling of bij een bezoek aan de webshop, of 30 dagen nadat Delightful AB je op de hoogte heeft gebracht van de wijzigingen.

Delightful AB volgt de wet persoonsgegevens (PUL). Door je registratie en bestelling ga je ermee akkoord dat wij je gegevens opslaan en gebruiken volgens PUL in onze business om aan de overeenkomst met jou te voldoen. Alle prijzen van de producten in de webshop www.delightfulhair.se zijn inclusief 25% btw.

 

Leveringsinformatie

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een orderbevestiging naar je verzonden. Lees deze door en controleer of alle gegevens kloppen. Wanneer je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je ook een verzendbevestiging op het e-mailadres dat je bij de kassa hebt doorgegeven. In de verzendbevestiging ontvang je een volgnummer waarmee je het pakket kunt volgen.

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden. De levertijd is 2-5 werkdagen. Rond feestdagen en bij verkeershinder kan de levertijd langer zijn. Als wij niet aan de afgesproken levertijd kunnen voldoen omdat het product uitverkocht is, nemen wij contact met je op via het geregistreerde e-mailadres. In het geval van vertraging kan de klant op de bestelling wachten of de bestelling wijzigen of annuleren. De verzendkosten bij bestellingen voor minder dan € 100 bedragen € 4,99. Gratis verzending bij bestellingen voor meer dan € 100. 

Normaal gesproken wordt je bestelling 2-5 werkdagen nadat je bestelling door ons verzonden samen met je gewone post bij je bezorgd. Als het pakket te groot is of een hoge bestelwaarde heeft, wordt het pakket direct naar het dichtstbijzijnde postkantoor verzonden. Je kunt het pakket dan zelf eenvoudig ophalen met een ophaalbriefje.

Producten die niet worden opgehaald, worden naar ons geretourneerd. Indien een besteld pakket niet opgehaald wordt, worden de retour-, administratie- en verwerkingskosten bij jou in rekening gebracht. Deze kosten bedragen momenteel tot € 25.

 

Betaalmethodes

KLARNA CHECKOUT

In samenwerking met Klarna kunnen we onze klanten aanbieden om via Klarna Checkout te betalen. De betaalmethodes waartussen je kunt kiezen zijn factuur, krediet limiet, creditcard of directe overschrijving via je bank. Factuur is de standaard betaalmethode. Lees meer.

 

PAYPAL
Betaal snel en veilig met PayPal. Je kunt ervoor kiezen om te betalen met je PayPal-saldo of met een betaalrekening of creditcard die aan je PayPal-account is gekoppeld. Ga voor meer informatie naar www.paypal.com.

 

DIBS
Betaal met Visa of MasterCard of doe een directe overschrijving via Swedbank. Alle kaartbetalingen via het betaalsysteem van DIBS voldoen aan de eisen voor PCI-DSS. Alle communicatie tussen onze webshop en de bank van de klant wordt door DIBS uitgevoerd en versleuteld met SSL (Secure Sockets Layer). Wij behouden ons het recht voor om de geldigheid van de betaalkaart te controleren, of er voldoende ruimte is om de waarde van de bestelling in rekening te brengen en of de adresgegevens van de rekeninghouder kloppen. Op basis van deze gegevens kunnen we bestellingen weigeren. Lees meer op Dibs.se
 

Recht op ruilen/retourneren/reclameren

Wij van Delightful AB willen dat je als consument je veilig voelt om aankopen bij ons te doen. Daarom heb je altijd het recht om je aankoop te annuleren, een product te ruilen of een defect product te reclameren. Bij gebruik van dit recht om te ruilen/retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor de eventuele verzendkosten voor de retourzending van het product en je bent er verantwoordelijk voor dat de producten in dezelfde staat bij ons aankomen als waarin je ze ontvangen hebt. Als je een verkeerd of defect product hebt ontvangen, betalen wij je voor de retourkosten. De terugbetaling wordt bij voorkeur gedaan met dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Als je de hele bestelling retourneert, betalen wij de standaard verzendkosten terug, d.w.z. dat kosten voor expressverzending niet vergoed worden. Als je een deel van de bestelling behoudt en dus slechts een deel van je bestelling retourneert, betalen we de verzendkosten niet terug.
 

EEN PRODUCT RUILEN
Als de verpakking ongeopend is, kun je het product ruilen. Verpak het product goed in dezelfde verpakking als waarin je het ontving of in een eigen verpakking. Print ons retourformulier uit en vul het in of schrijf de gegevens op een vel papier en stop het in het pakket. Plak het retourlabel op het pakket en lever het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor/
Verstuur het pakket naar:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Zweden

 

RETOURRECHT

Volgens de wet koop op afstand heb je altijd veertien dagen bedenktijd. Als je je om een of andere reden bedenkt, kun je de producten retourneren en je geld terugkrijgen. Dit geldt alleen voor ongeopende verpakkingen. Verpak het product goed in dezelfde verpakking als waarin je het ontving of in een eigen verpakking. Print ons retourformulier uit en vul het in of schrijf de gegevens op een vel papier en stop het in het pakket. Plak het retourlabel op het pakket en lever het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor/Verstuur het pakket naar:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Zweden

 

HAAR RECLAMEREN
Als je van mening bent dat een product defect is of dat er iets mis mee is, dan kun je het reclameren. Om het gereclameerde product te kunnen beoordelen, moet het volledige product geretourneerd worden, samen met een gedetailleerde omschrijving van het probleem en hoe het product gebruikt is. Als niet het volledige product naar ons geretourneerd wordt, kunnen wij het defect van het product niet volledig beoordelen. Wij kunnen dan slechts het deel beoordelen dat we ontvangen hebben en je daar eventueel voor terugbetalen.

Het recht op reclamatie geldt niet voor defecten die veroorzaakt zijn door normale slijtage of onjuist gebruik, of wanneer je het product op een andere manier gebruikt dan bedoeld is, bijvoorbeeld alle soorten kleurbehandelingen. Het recht op reclamatie geldt ook niet voor de bevestiging van de hairextensions, omdat wij die niet verzorgen.

Het product wordt geanalyseerd door onze reclamatieafdeling, die contact met je opneemt via het e-mailadres dat je hebt geregistreerd toen je het probleem meldde. Als het product na onderzoek als defect wordt beoordeeld of als er inderdaad iets mis mee blijkt te zijn, krijg je in eerste instantie een nieuw product. Als het nieuwe product niet kan worden geleverd, betalen we je het totaalbedrag inclusief verzendkosten terug, mits hier een bon van is bijgevoegd. Als het nieuwe product niet kan worden geleverd, betalen we je het totaalbedrag inclusief verzendkosten terug.

Verpak het product goed in dezelfde verpakking als waarin je het ontving of in een eigen verpakking. Print ons reclamatieformulier uit en vul het in of schrijf je gegevens op een vel papier, samen met een gedetailleerde omschrijving van het defect van het product en hoe het product is gebruikt en stop het in het pakket. Plak het retourlabel op het pakket en lever het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor/ Verstuur het pakket naar:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Zweden