KLACHTEN |
Wij garanderen dat het haar 30 dagen na aankoop van goede kwaliteit is. Als je merkt dat de kwaliteit van het haar zo achteruit is gegaan dat je het eruit moet halen, kun je het naar ons terugsturen en krijg je zonder verdere vragen je geld terug.
Dit moet worden voldaan om de klacht te kunnen goedkeuren:
De bevestiging van het haar vergoeden wij niet, omdat wij die niet uitvoeren. Als je klachten hebt over hoe het haar is bevestigd, raden we je aan contact op te nemen met je kapper.
Als het meer dan 30 dagen geleden is dat u het artikel heeft ontvangen en u denkt dat het artikel defect is vanwege: fabricagefouten kunt u deze naar ons terugsturen en wij zullen dan het haar analyseren om te zien of dit het geval is. Voeg vervolgens een volledige omschrijving van het defect toe aan het artikel. Indien de fout niet als origineel kan worden gezien, wordt er geen schadevergoeding uitgekeerd.
De meest voorkomende reden voor haaruitval is dat je teveel van je eigen haar tussen de stukjes tape hebt gehad. Ze kunnen dan niet goed aan elkaar hechten en dan glijden de haren uit, zeker als je gaat douchen en er water tussen de stukjes plakband komt.
Wij willen u dit echter graag compenseren door u kosteloos nieuwe tape toe te sturen zodat u uw haar weer kunt vastmaken. Stuur ons een e-mail en we sturen nieuwe tape op. We sturen de tape binnen 24 uur naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.
Artikelen die je gratis cadeau hebt gekregen bij het bereiken van een bepaald bedrag kunnen niet worden geklaagd en gaan naar je toe zonder recht op reclame of garantie. OPMERKING! Bij retourneren en het gratis artikel wordt niet geretourneerd, wordt de volledige prijs voor het artikel + verzendkosten in rekening gebracht.