Het product is in je winkelmandje geplaatst

 Hairextensions voor de laagste prijs         Koop op afbetaling         Snelle bezorging         KWALITEIT GEGARANDEERD         Gratis retourneren

VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je hopelijk antwoorden op je vragen. Als dat niet het geval is, kun je contact opnemen met onze klantenservice.


Bezorging


 


Wat is de levertijd?


Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden.

De levertijd is 1-2 werkdagen voor UPS Express-verzending, 2-3 werkdagen voor UPS Standard-verzending en 3-6 werkdagen voor Postnord. Gebruik a.u.b. de tracking van de zending om te controleren of u het pakket bij een postkantoor moet ophalen.


Wat moet ik doen om de bestelling die ik zojuist geplaatst heb te annuleren?


Neem contact met ons op voor 15.00 op de dag dat je de bestelling hebt geplaatst of zo snel mogelijk als je de bestelling in het weekend hebt geplaatst (op zijn laatst op de daaropvolgende maandag voor 15.00). Anders hebben we je bestelling al verzonden. Als je ons een e-mail stuurt, annuleren we je bestelling. We verzenden dan een bevestiging via e-mail dat de bestelling is geannuleerd.


Kan ik mijn bestelling volgen?


Voor kleine pakketten wordt geen extra afleverbevestiging gestuurd, voor grotere pakketten ontvang je een trackingnummer. Als u UPS als verzendmethode kiest, wordt er een e-mail verzonden met de volgnummer dat je kunt gebruiken om het pakket te volgen. Je kunt ons ook mailen, dan helpen we je verder. Als je ziet dat het pakket bij een ophaalpunt bij jou in de buurt is bezorgd zonder dat je daarvan op de hoogte bent gebracht, dan kun je het pakket toch ophalen met een legitimatiebewijs en het volgnummer.​


Facturen



Ik ben mijn factuur/verzoek om betaling kwijt. Wat moet ik doen?


Alle facturen worden verzorgd door Klarna dus neem eerst contact op met hun klantenservice.


Producten ruilen en Retourrecht



Wat moet ik doen als de kleur niet geschikt blijkt te zijn?


Als het haar niet wordt gebruikt, is het mogelijk om het product te veranderen. Verpak het product goed in dezelfde verpakking als waarin je het ontving of in een eigen verpakking. Schrijf de gegevens op een vel papier en stop het in het pakket. Om het pakket gratis te retourneren, plak je het retourlabel op het pakket en lever je het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Neem contact op met onze klantenservice als je geen retourlabel hebt, dan mailen we je een nieuw label.


Kan ik een product/producten in dezelfde verpakking retourneren als waarin ik de bestelling ontving?


Ja, dat kan, maar het is belangrijk dat je het oorspronkelijke etiket op de verpakking met de streepjescode en je naam en adres doorkrast. Stop ook het orderbevestiging of een briefje met je contactgegevens in het pakket en geef aan of je het product/de producten wilt ruilen of retourneren.


Ik heb de verpakking waarin de bestelling is verzonden weggegooid. Wat moet ik doen?


Verpak het product/de producten goed en vermeld de afzender op het pakket. Stop ook het orderbevestiging of een briefje met daarop dezelfde gegevens in het pakket.


Reclamaties



Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn hairextensions?


Als er iets mis is met het haar dat je hebt gekocht, kun je het reclameren. In dat geval moet je het volledige product retourneren binnen 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Alleen onze eigen shampoo mag gebruikt worden en het haar mag niet gekleurd of gebleekt zijn. De bevestiging van het haar vergoeden wij niet, omdat wij die niet uitvoeren. Lees hier meer.


Ik heb heel veel geld uitgegeven omdat ik hairextensions bij de kapper wilde laten zetten, maar ik wil het haar reclameren omdat er iets mis mee is. Kan ik gecompenseerd worden voor de kapperskosten?


Nee. We vergoeden alleen de hairextensions. Hoe de klant het haar wil laten bevestigen is aan de klant. Als je klachten hebt over hoe het haar is bevestigd, raden we je aan contact op te nemen met je kapper.


Bonusaanbiedingen



IK BEN EEN GROTE AFNEMER/KAPPER, IS ER EEN KORTING VOOR MIJ?


We gebruiken geen kortingsysteem, maar u krijgt altijd een bonusproduct bij uw bestelling. Bij het afrekenen kun je kiezen welk cadeau je wilt.


Verzorging



Kunnen hairextensions geverfd worden?


We raden aan om het haar niet verven als het haar al geverfd is. Normaal gesproken kan het haar opnieuw geverfd worden, maar het resultaat kan variëren. Het verven van hairextensions gebeurt op eigen risico. In het geval van een reclamatie zullen we daarom geen vergoeding aanbieden.


Hoe moet je hairextensions verzorgen?


Hairextensions hebben zorgvuldigere zorg nodig dan je eigen haar. Je lichaam produceert keratine voor je echte haar, wat je haar sterk maakt en de hydratatie biedt dat het nodig heeft. Omdat hairextensions niet op een natuurlijke manier via de wortels gehydrateerd worden, moet je het haar zelf hydrateren om zijn glans te behouden en zodat het niet droog en klitterig wordt. Je moet hydraterende producten gebruiken. Gebruik bovendien regelmatig een haarpakking. Onder het kopje Verzorging kun je lezen hoe je je hairextensions op de beste manier verzorgt.


Waarom jeukt mijn hoofdhuid?


Het zou kunnen dat je allergisch bent voor de bevestigingen, nikkel kan bijvoorbeeld jeuken als je een gevoelige hoofdhuid hebt. Het kan ook jeuken omdat je haarzakjes niet gewend zijn aan het gewicht van de hairextensions. Deze irritatie neemt echter meestal in de loop van de tijd af. Als de irritatie aanhoudt of als je vermoedt dat je allergisch bent, dan raden we je aan om de hairextensions te verwijderen.


Kleuren


Wat moet ik doen als ik niet zeker weet of de kleur op de afbeelding overeenkomt met mijn eigen haarkleur?


De kleuren kunnen er verschillend uitzien op verschillende beeldschermen (bijv. op een mobiel of een computer). Je kunt kleurstalen lenen, zodat je de kleuren met je eigen haar kunt vergelijken. Je kunt ook een foto van je haar nemen en deze naar ons mailen, wij kunnen dan proberen om een kleur te vinden waarvan wij verwachten dat hij geschikt is voor jou.