Het product is in je winkelmandje geplaatst

 Hairextensions voor de laagste prijs     Koop op afbetaling     Snelle bezorging     Gratis verzending van alle bestellingen voor meer dan € 100     30 dagen tevredenheidsgarantie     Gratis retourneren

Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je hopelijk antwoorden op je vragen. Als dat niet het geval is, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je vindt informatie in deze volgorde:

Vragen over bezorging

 

Wat is de levertijd?

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden. De normale levertijd is 2-5 werkdagen (let op: dit geldt voor bestelde producten die op voorraad zijn).

 

Wat moet ik doen om de bestelling die ik zojuist geplaatst heb te annuleren?

Neem contact met ons op voor 16.00 op de dag dat je de bestelling hebt geplaatst of zo snel mogelijk als je de bestelling in het weekend hebt geplaatst (op zijn laatst op de daaropvolgende maandag voor 16.00). Anders hebben we je bestelling al verzonden. Als je ons een e-mail stuurt, annuleren we je bestelling. We verzenden dan een bevestiging via e-mail dat de bestelling is geannuleerd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

In de bevestigingsmail sturen we een volgnummer dat je kunt gebruiken om het pakket te volgen. Je kunt ons ook mailen, dan helpen we je verder. Als je ziet dat het pakket bij een ophaalpunt bij jou in de buurt is bezorgd zonder dat je daarvan op de hoogte bent gebracht, dan kun je het pakket toch ophalen met een legitimatiebewijs en het volgnummer.

 

Waarom moest ik invoerrechten betalen bij het ophalen van mijn pakket?

Onze Noorse klanten moeten invoerrechten en btw betalen wanneer ze hun pakket ophalen. Daarom liggen de Noorse prijzen ongeveer 25% lager dan de prijzen in overige landen.

 

Vragen over facturen

 

Ik ben mijn factuur/verzoek om betaling kwijt. Wat moet ik doen?

Alle facturen worden verzorgd door Klarna, neem eerst contact met hen op. 020 80 82 852

 

Producten ruilen

 

Wat moet ik doen als de kleur niet geschikt blijkt te zijn?

Als de verpakking ongeopend is, kun je het product ruilen. Gebruik het retourformulier of schrijf je gegevens op een vel papier en verzend het samen met het producten/de producten die je wilt ruilen. Verstuur het pakket naar:
Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Zweden

 

Retourrecht

 

Wat moet ik doen als ik spijt heb van mijn aankoop?
Volgens de wet koop op afstand heb je altijd veertien dagen bedenktijd. Als je je om een of andere reden bedenkt, kun je de producten retourneren en je geld terugkrijgen. Dit geldt alleen voor ongeopende verpakkingen. Het pakket verstuur je samen met het retourformulier naar:
Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Zweden

 

Vragen over retours

 

Kan ik een product/producten in dezelfde verpakking retourneren als waarin ik de bestelling ontving?

Ja, dat kan, maar het is belangrijk dat je het oorspronkelijke etiket op de verpakking met de streepjescode en je naam en adres doorkrast. Stop ook het retourformulier of een briefje met je contactgegevens in het pakket en geef aan of je het product/de producten wilt ruilen of retourneren.

 

Ik heb de verpakking waarin de bestelling is verzonden weggegooid. Wat moet ik doen?

Verpak het product/de producten goed en vermeld de afzender op het pakket. Stop ook het retourformulier of een briefje met daarop dezelfde gegevens in het pakket.

 

Vragen over reclamaties

 

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn hairextensions?

We kunnen geen garanties bieden voor de bevestiging van het haar, omdat wij die niet verzorgen. Als er iets mis is met het haar dat je hebt gekocht, kun je het reclameren. In dat geval moet je het volledige product samen met ons reclamatieformulier retourneren binnen 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het haar wordt ter analyse opgestuurd en de uitslag kan tot twee weken op zich laten wachten. Als er iets mis blijkt te zijn met het haar, sturen we nieuw haar op. Als het probleem door jouzelf is veroorzaakt (verkeerde verzorging, kleuring van het haar etc.) bieden we geen vergoeding. Stuur het haar op naar:
Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå Zweden

 

Ik heb heel veel geld uitgegeven omdat ik hairextensions bij de kapper wilde laten zetten, maar ik wil het haar reclameren omdat er iets mis mee is. Kan ik gecompenseerd worden voor de kapperskosten?

Nee. We vergoeden alleen de hairextensions. Hoe de klant het haar wil laten bevestigen is aan de klant.

 

Grote afnemer/kapper

 

Ik ben ondernemer in de haarbranche/grootverbruiker. Kunnen jullie korting bieden?

We maken gebruik van een zogenaamde kortingstrap. De korting is afhankelijk van hoe vaak en veel je bestelt en gaat vanaf de tweede maand gelden.


Bij besteding van meer dan € 400/maand, ontvang je 10% korting.

Bij besteding van meer dan € 600/maand, ontvang je 15% korting.

Bij besteding van meer dan € 800/maand, ontvang je 20% korting.

Bij besteding van meer dan € 1.000/maand, ontvang je 25% korting.

Voorbeeld: Als je in één maand voor € 300 hebt besteld, krijg je de volgende maand 10% korting. Als voor € 1.000 hebt besteld, krijg je de volgende maand de maximale korting van 25%. Als je gedurende twee maanden niets hebt besteld, vervalt de korting. Neem contact met ons op als je een niveau hebt bereikt, dan plaatsen wij je op het volgende niveau. Neem contact op met onze klantenservice als je vragen hebt.

 

Vragen over verzorging

 

Kunnen hairextensions geverfd worden?

We raden aan om het haar niet verven als het haar al geverfd is. Normaal gesproken kan het haar opnieuw geverfd worden, maar het resultaat kan variëren. Het verven van hairextensions gebeurt op eigen risico. In het geval van een reclamatie zullen we daarom geen vergoeding aanbieden.

 

Hoe moet je hairextensions verzorgen?

Hairextensions hebben zorgvuldigere zorg nodig dan je eigen haar. Je lichaam produceert keratine voor je echte haar, wat je haar sterk maakt en de hydratatie biedt dat het nodig heeft. Omdat hairextensions niet op een natuurlijke manier via de wortels gehydrateerd worden, moet je het haar zelf hydrateren om zijn glans te behouden en zodat het niet droog en klitterig wordt. Je moet hydraterende producten gebruiken. Gebruik bovendien regelmatig een haarpakking. Onder het kopje Verzorging kun je lezen hoe je je hairextensions op de beste manier verzorgt.

 

Waarom jeukt mijn hoofdhuid?

Het zou kunnen dat je allergisch bent voor de bevestigingen, nikkel kan bijvoorbeeld jeuken als je een gevoelige hoofdhuid hebt. Het kan ook jeuken omdat je haarzakjes niet gewend zijn aan het gewicht van de hairextensions. Deze irritatie neemt echter meestal in de loop van de tijd af. Als de irritatie aanhoudt of als je vermoedt dat je allergisch bent, dan raden we je aan om de hairextensions te verwijderen.

 

Vragen over kleuren

 

Wat moet ik doen als ik niet zeker weet of de kleur op de afbeelding overeenkomt met mijn eigen haarkleur?

De kleuren kunnen er verschillend uitzien op verschillende beeldschermen (bijv. op een mobiel of een computer). Je kunt onze kleurenringen lenen, zodat je de kleuren met je eigen haar kunt vergelijken. Je kunt ook een foto van je haar nemen en deze naar ons mailen, wij kunnen dan proberen om een kleur te vinden waarvan wij verwachten dat hij geschikt is voor jou.